Guido, investeren in klanttevredenheid
ERMELO – We hebben een nieuwe collega, namelijk Guido van der Horst. Hij gaat aan de slag als ‘Support Consultant’ bij Become-IT. Zo blijven we investeren in een persoonlijke en professionele aanpak richting de klant, met als doel tevreden klanten
Guido zal vooral bezig zijn met het ondersteunen van klanten bij het werken met Suite MKB bedrijfssoftware. Zowel telefonisch als via Teams of Teamviewer gaat hij klanten helpen.
Eind 2020 was Guido op zoek naar een baan in de IT en Become-IT bood deze mogelijkheid. Met zijn ervaring op een supportafdeling en drive om klanten te helpen is dit een welkome aanvulling in het team. Het doel van Guido is om op korte termijn alle instellingen en mogelijkheden van de Suite goed te leren kennen. Door het vele contact met klanten en goed te luisteren naar de wensen en werkwijze hoopt hij zijn branchekennis te vergroten.
Klantondersteuning bij Become-IT
Become-IT staat bekend om zijn professionele en flexibele Suite MKB software voor vakmensen. Samen met de andere consultants (Anton, Jesse, Leo en Rian) vormt Guido een dreamteam van verkoop tot implementatie en nazorg. Ze staan elke werkdag klaar voor geïnteresseerden en helpen klanten bij alle vragen die spelen.
Bij Become-IT werken we zonder ticketsysteem, we vinden dit te afstandelijk. Wel registreren wij alle werkzaamheden, wensen en vragen zodat we als team optimaal samenwerken en ook zorg dragen voor een goede opvolging. Als klant kan je dit allemaal meelezen via het klantenportaal.
Ook hebben we geen wachtrij of apart helpdesk nummer. Wel hebben we voldoende capaciteit en vaak neemt de vaste consultant van een klant de telefoon op, zeker tijdens de opstartfase.
Van klant naar ambassadeur, door een persoonlijke, klantgerichte aanpak en ondersteuning. Dus bel gerust 0341 – 47 00 68 of stuur een mail naar support@become-it.nl. Grote kans dat je geholpen wordt door Guido.
Lees meer over ondersteuning en onderhoudscontracten in onze blog van 19 november 2019.