Ik help je bij administratieve taken | Poolen Office Management
In onze drukke levens, met verplichtingen op werk en privé, komt de administratie vaak op de laatste plaats. Toch is dit als ondernemer een noodzakelijk ‘kwaad’.
En daar kom ik in beeld.
Mijn hart gaat sneller kloppen van de administratieve taken waar jij geen zin in hebt. Aangenaam, ik ben Lonneke Poolen. Opgegroeid in Ermelo, woonachtig in Harderwijk.
Na de geboorte van mijn dochter ontstond de behoefte om mijn tijd flexibeler in te delen.
Met uitgebreide ervaring in zowel de in- als verkoopkant van een organisatie, weet ik wat er komt kijken op het gebied van administratie. Hier is dan ook mijn passie ontstaan voor operationele taken, administratieve processen en financiële administratie.
Met deze passie en de behoefte om mijn eigen tijd in te kunnen delen, zodat ik meer tijd met mijn dochter kan doorbrengen, is Poolen Office Management ontstaan.
Mijn specialiteit? Office Support. Ik sta klaar om jou te helpen met de administratieve rompslomp die op je af komt. Zo vind ik het leuk om gegevens te verwerken, te interpreteren, patronen te ontdekken en processen efficiënter in te richten, zodat jouw bedrijf verder kan groeien. Daarnaast ondersteun ik bij financiële administratie, bijvoorbeeld het verwerken van facturen en debiteurenbeheer.
Flexibiliteit is mijn kracht; ik kan zowel op locatie als vanuit huis werken. Of het nu gaat om tijdelijke ondersteuning of voor een langere periode, ik sta voor je klaar.
Laten we samenwerken en jouw drukke leven iets minder druk maken!
06 57 55 98 42 | www.poolenofficemanagement.nl