Christiaanse Communicatie voor authentiek verhaal
Winny Christiaanse is bijna 20 jaar werkzaam in Harderwijk als zelfstandig expert op het gebied van online en offline marketing communicatie.
“Ik help bedrijven hun marketing communicatie te professionaliseren. Ik werk als vaste adviseur, project- en content manager”, vertelt Winny Christiaanse (56) uit Hierden.
Visie en werkwijze
Marketing communicatie professionaliseren is haar doel. ,,Ik zie dat bedrijven veel ad hoc omgaan met marketing communicatie activiteiten en uitingen. Het is elke keer wat anders en vaak gericht op de korte termijn. Dan is onduidelijk wie je bent, wat je doet en wat je wilt bereiken. Hier begint mijn uitdaging.’’
,,Ik vind het belangrijk dat de basis goed is: een authentiek verhaal dat je op de juiste manier vertelt. Waarom doe je wat je doet, wat zijn je drijfveren en hoe pak je het aan. Dat maakt je verhaal persoonlijk, geloofwaardig en onderscheidend.
Belangrijk is dit verhaal op een eenduidige manier te vertalen naar vorm en boodschap. Het moet ook relevant zijn. Ik kies hiervoor de juiste mix van media en middelen. Zo ontstaat er verbinding tussen deze elementen die elkaar versterken, en word je zichtbaar.
Met deze strategie creëer je een dashboard voor je communicatie en kun je in de cockpit aan de knoppen draaien om je doel te bereiken. Mensen zitten zo zelf aan het stuur. Ik geef ze de koers mee om verder te kunnen en help bij de invulling, bijvoorbeeld als tekstschrijver.’’
Christiaanse is actief in de zakelijke dienstverlening en business to business. ,,Ik zou het ook leuk vinden om voor een project, bedrijf, of organisatie iets te doen in de recreatie, toerisme of sport sector.’’
Deventerweg 2a www.christiaansecommunicatie.nl